Periksa Nadi Kamu Segera

Friday 4 March 2011

Nadi-Nadi Kamu Semua...

assalamualaikum...

mcm mana ya nak mula?hurmm...dah lama nak wat blog but pelbagai faktor (word educate ckit) atau lebih tepat alasan (word mcm kureng educate ckit) yg mempengaruhi dlm penghasilan blog ni...




so...bila dah create blog ni...sy tnya diri saya...mula2 dulu ada impian nak ada blog..(skrg dah tercapai..hehe)...next saya tnya diri saya yg bernadi ni...apa plak yg aku nak tulis kat blog ni..nama blog nadi kamu (korang faham x tajuk blog aku ni?)...aku pun x faham sgt...tp aku rasa lama kelamaan aku akan faham...

so..awal2 ni aku tulis ni dulu..aku nak set matlamat kat blog aku ni la...then..br la korang dan aku tau arah tuju blog ni..samada nak ke syurga @ neraka...wah..hebat x matlamat aku ni...melampau sgt ke matlamat aku...aku rasa x..sebab kita yg bernadi dan bernyawa ni pun ada satu pengakhiran je dlm hidup kita...pilih la... syurga @ neraka

k kita sambung next entry dlm mencari "matlamat nadi kamu"

4 comments:

  1. saya nak jumpa bidadari syurga..

    ReplyDelete
  2. semoga awak dapat jumpa bidadri syurga

    ReplyDelete
  3. si kecil itu umpama bidadari kecil yg sgt comel..hihi
    hepy blogging tau cik ida ^^

    ReplyDelete